sobota, 1 września 2012

In the news...


Welcome back after long summer break! Seems like I was pretty lazy lately? No way, I was so busy, even if had to take some vacations break. I've created this little caravan application, pattern for it will be released in a few days. Finished second Benefit blouse which is already blocking and expecting some photo shoot soon. Almost finished a sweet little crochet creation and pattern for it is in writting process right now.

Witam powakacyjnie! Ostanimi czasy wcale nie było mi nudno, i to nie tylko z powodu przerwy wakacyjnej dzieci, którą trzeba było rekreacyjnie "wypełnić". Za sprawą mojego szydełka powstała przyczepa campingowa, zrobiłam powtórkę  Benefit-u, która obecnie jest w stanie blokowania i spodziewa sie sesji foto na dniach. Prawie ukończyłam też kolejną szydełkową ozdobę i wzór na nią jest aktualnie pisany :)



My hubby was also busy lately and soon I will show you what faboulous spinnig tool he made for me! Photos today evening!

Ale... ale, nie tylko ja byłam zajęta, małż skonstruował  niezwykle przydatne narzędzie do... no właśnie wszystko będzie jasne dziś wieczorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.