czwartek, 3 września 2009

Rusted roots


Miał być dla mnie, ale powędrował do Londynu, do mojej siostry. Zdjęcia zrobione naprędce w poniedziałek kilka godzin przed wylotem, a bluzeczka widoczna na nich była w trakcie blokowania. Wybaczcie mi proszę jakość zdjęć - na chwilę przed rokiem szkolnym nic mi się niestety nie udaje, nawet kolor włoczki (Virginia kiwi) wyszedł nie ten :(. Na zdjęciu poniżej kolor bardziej odpowiada oryginalnemu:


It had to be mine but decided to give for my sis in London. Pics aren't good enough but taken in arush at blocking and... just a few hours before it's flight. My camera is lying - the colour is kiwi nearest in real. Blouse is made from Virginia on 4 mm needles.

Tak czy owak Rusted Roots niezmiernie mi się podoba i napewno wydziergam dla siebie jej wersję (może nawet nie tylko jedną ;).
Z innej beczki... zaczął się jak wiadomo wszystkim rok szkolny i moje starszaki powędrowały do szkoły i przedszkola. Joania póki co sprawia wrażenie bardziej zadowolonej z tego faktu, powiem więcej wczoraj nie specjalnie miała ochotę opuścić przedszkolny plac zabaw. Nie wiem czy bardziej się z tego cieszyć czy też smucić, może poprostu przeczekać... Poniżej jej fotki z pierwszej wyprawy do przedszkola z ulubioną przytulanką :), możecie też podziwiać lub nie(!) moje experymenty z programem graficznym:




Joanna has became kindergarden girl and she loves it! I must say more: she dosen't want to come back home from there! I don't really know whether sholud be glad or sad form that :( Pics above are taken form her first visit in kindergarden.
My eldest Adrian is forth grade and dosen't give me any chance to take any shots of him cause is to fast to meet with his friends.

Niestety Adrian, czteroklasista już mój i dziesięciolatek, nie daje mi się sfotografować, bo wyskakuje do szkoły niczym "Filip z konopii" i moje szczere chęci uwiecznienia jego pierwszych szkolnych dni spełzają na niczym.

1 komentarz:

  1. Looove your Rusted Roots! Don't know what size of needles you've used for it - but looks to me like 2,5 or 3mm! Am I right? No?
    Joana is such cutey pie! Her crocheted sweater fits like glove, but those shoes are rocking!
    (Is she going anywhere without her pony?)
    P.S. Thanx for award! Really means a lot to me!
    P.S. II - few lines in english please!

    OdpowiedzUsuń

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.