czwartek, 8 października 2009

Mei Tai w procesie, włóczkowo - miluśkie zdobycze i śliniaczek

Nie pisałam tutaj dość długo, więc tym razem będzie długi post i sporo zdjęć.

Well, I havn't written here for a long time so now will be a long post and many photos.

Napatrzyłam się sporo na piękne Mei Taje z Tulikowa i Doliny błękitnych kwiatów i cóż... też zapragnęłam taki mieć. Na zdjęciach poniżej w fazie zszywania. Było z tym nie lada problemów, ale na szczęście moja maszyna słucha się mnie i chyba w zasadzie więcej ona sobie z tym klopsem poradziła ;)

I was watching beautiful Mei Tai's from Tulikowo and Dolina blekitnych kwiatow
and well... wanting something like that. On photos below you can see sewing process.
There were some problems with it but luckily my sewing machine listens to me and
in principle it made it.




Mei Tai jest już skończony i miał już swój debiut podczas wyprawy do centrum (oczywiście z Julką w środku :)) Musiałam sobie jakoś wynagrodzić dżwiganie "słodkiego ciężaru", a chyba nie ma lepszej nagrody niż fajna włóczka,tym razem fanatazyjny polar z błyszczącą nitką.

Mei Tai is now being done and already had it's debout during little trip in the middle of my town ( with Julie inside of course:)) I just had to reward myself for
"carrying the weight of sweet" and there isn't probably better award from new yarn. This time polar with shiny thread.



Żeby nie było, że tylko szyję ostatnio otrzymałam takie oto miluskie cuda z yarn-paradise:

Well, I'm not sewing all the time so received such softy yarns from yarn-paradise:



Włóczkowo troszkę szaleję ostatnio, więc nie mogło obejść się bez zamówienia w zamotanych. Kupiłam Frigyję dk w cudownych kolorach świątecznej czerwieni i limonki. Włóczka ta wyglądała mi już na zdjęciach sklepowych na mięciutką i aksamitną w dotyku, mogę napisać jedynie, że absolutnie nie pomyliłam się, jest tym czego szukałam. Będzie świetna na jesienno - zimowe ciuszki.
O drutach Addi nie muszę Wam chyba nic pisać macie je wszystkie, teraz mam i ja :) Dwóch rozmiarków używanych najczęściej przeze mnie nie było, ale poczekam sobie na dostawę. Uwielbiam dziergać na bambusowych drucikach, ale nowe druty będą tu nie lada konkurencją.

I got crazy a bit with yarn shopping lately so bought some knitting supplies in zamotane. Frigya dk is in awesome christmas colors in red and grass. This yarn is so soft and velvety in touch. I can tall you that was looking just for this kind of yarn and it will be great for autumn - winter designs.
I don't have to write you a lot about Addi needles - everyone has it so now I am :)
I love to knit on my bamboo needles but Addi may be some alternative for them.



Te zachwalane Addi nie mogły długo czekać, czym prędzej wzięłam je w obroty, tym bardziej, że końcówki mięciutkiej bawełenki czekały na jakieś natchnienie i oto ono jest! Śliczny dziergany śliniaczek dla mojej Julki z tej strony.

Those great Addi needles couldn't wait any more so as soon as possible I started knitting the more that cotton yarnovers were waiting for some insiration and it really is! Cute knitted bib just for my Julie from this site.


jak dobrze pójdzie to sprawię sobie i Julce jeszcze kilka takich śliniaczków z tej stronki.

If everything goes well I'm gonna knit much more those cute bibs from this designer.

1 komentarz:

  1. Oh boy, you really craft like hell!
    Love Mei Tai - my made of honor had one and she is still impressed with it. I tried to sew baby swing - but totally failed! Damn!
    Can't wait to see what are you gonna knit (aside from bibs) with the yarn!

    OdpowiedzUsuń

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.