środa, 2 września 2009

Wyróżnienie :)


Otrzymałam i ja nagrodę, dodam, że pierwszą, dlatego cieszę się z niej i jednocześnie dziękuję Nesi, że uzanła, iż warto zaglądać na mój blog,
ale... ale..., żeby tradycji było zadość ja przekazuję tę nagrodę dla:

Well, I've received my first award from Nesia, I'm so glad and decided to pass it for some wonderfull blogs which I'm browsing almost everyday and have them in my "favourites":

Dzień po dniu
Stay at home knitter
Doliny błękitnych kwiatów
Piccolo cuore
Mote

Te blogi mimo, że w większości nie znajdziecie na mojej liście blogów ,przeglądam niemal codziennie i mam je w ulubionych.

4 komentarze:

  1. Beti thank you so much for the award!!!!

    I am very glad to receive it from you. is the first award that I gave ftom no Russian blog:))) I'm glad that you like my articles. I regret that my English is bad. I can not duplicate text in my blog in English.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks you so much for award !
    Dekuji mockrat za award !!
    Saluti dal Italia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your english isn't worst than my :)
    I wish I can write in russian and understand only a little but in your blog photos speaks a lot and we now have online translators so there's no problem with language :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.