niedziela, 18 sierpnia 2013

Julia's Babette cardi




The second version of babette cardigan I made from cotton.
The funny thing is that it's name is essentials cotton dk
and I found it in fingering weight.


*****


Kolejna wersja sweterka babette powstała z bawełny.
Zabawne, że w nazwie włóczki jest dk, a ja uważam, że ma się to nijak do jej grubości, bo dla mnie to raczej fingering. 








Cotton cardi is a must in summer  months and coral color is one of my favourites. 
Julia also likes this color because it belongs to pink's range ;)


*****


Sweterek z bawełny to mus latem, a koralowy kolor, to jeden z moich ulubionych. Julci także się podoba, bo mieści się w gamie różowych kolorów ;)









As I couldn't resist which photo to choose from, I've posted 
so many. Not to mention that I've got more from which was selected.


*****


Jako, że nie mogłam się zdecydować, które ze zdjęć wybrać,
w poście znalazło się ich troszkę sporo,
a te i tak przeszły selekcję. 





I also drew the schematic which satisfies my taste pretty much then my previous simple schematics.


*****


Wczoraj pobawiłam się troszkę w grafika, czego owocem jest ten schemat, który zaspokaja mój gust dużo bardziej niż moje dotychczasowe dużo prostsze wersje.




2 komentarze:

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.