wtorek, 20 sierpnia 2013

Babette cardigan pattern






This is my first design which is bigger then accessory and also in 7 sizes range.
Writting it took me 2.5 months. There 's so much happening in that pattern, all polka dots and knitted seamlessly top down, there's been LOTS of math work.
I've ended up using special math formula to avoid around 30 pages' project.

*****
To jest mój pierwszy dizajn większy niż dotychczas projektowane przeze mnie akcesoria czy też dekoracje.
Rozpisany na 7 rozmiarów zabrał mi 2.5 miesiąca.
Co ja sobie myślałam wymyślając tak skomplikowany sweterek jako mój pierwszy "duży" wzór?
No tak mi się pomyślało i zamiast prostego raglanu z 
oczkami prawymi i ściągaczem 1/1, padło na kropeczki, ozdobne bordiurki, kokardę/lub bez, no i troszkę innych "myków".
Żeby to wszystko (7 rozmiarów) zmieścić jakoś na 8 kartkach musiałam użyć specjalnej formuły matematycznej, powinna być ona czytelna dla osób dziergających ten sweterek.






But I am satisfied with final result even if it was to ambitious for me.

*****
 
I tak uwielbiam ten sweterek, nawet jeśli był dla mnie zbyt ambitny jak na pierwszy raz.






You can find it and much more at:



*****
Możecie znależć i jego, i wiele więcej na:




Thanks for looking and have a funny time with knitting it!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.