sobota, 28 lipca 2012

An explorer?

It's getting so hot again this summer here in Poland (35C, will be much more for sure), I do like summer and sunny days but when it's getting so hot up to 37C my brain isn't working so well, I need support of some sorts. 


This is how I'm expanding my writting from a laptop or PC to TV set screen. How cool is to draw diagrams on such big screen! When Joanna saw me working on it and asked if she could play on tv too :)  

Kiedy na zewnątrz jest tak gorąco (dzisiaj słupek rtęci wskazywał  u mnie 35 C), mój mózg niestety przestaje funkcjonować na wysokich obrotach i potrzebuje jakiegokolwiek wsparcia.
Wymyśliłam sobie, by rysowanie schematów przenieść zatem na ekran telewizora, trzeba sobie życie ułatwiać, podczas upałów zwłaszcza. Moje średnie dziecko oczywiście nie omieszkało spytać o możliwość grania na telewizorowym ekranie, po ujrzeniu mnie w trakcie pracy na nim :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.