poniedziałek, 11 czerwca 2012

Sneak peek in pinky cream

I needed something to wear during summer. I will tell you more: I had clear idea how this cloth would look including every single detail and am quite sure I'd never ever find in stores this what I imagined. My experience about shopping is the same: never expect to find a cloth you've got a vision in your mind. So decided to produce "my vision of something for summer" and this time I'm making design for adults. Yey!  

Na czas euro 2012 będę troszkę pisać po polsku - ot, taki przejaw patriotyzmu. To, co widoczne na zdjęciu to coś, co zrodziło się w mojej głowie z myślą o lecie. Nawet nie pofatygowałam się do szturmu na sklepy w poszukiwaniu "mojej wizji letniego ciuszka", ponieważ moje doświadczenie w poszukiwaniach tego, co sobie wymarzyłam zawsze kończy się fiskiem, zatem zamiast tracić czas na wielokilometrowy spacer od sklepu do sklepu, postanowiłam sama sobie wyprodukować wymyślone od A do Z cudo. No dobrze, czy to będzie cudo, to się jeszcze okaże, ale napewno będzie to mój pierwszy projekt dla dorosłych. 
 

It grew up mostly during Italy-Spain game which I was watching with undisguised pleasure - such a bundle of class! 

 Ów ciuszek podrósł głownie podczas wczorajszego meczu Włochy-Hiszpania, który oglądałam z nieskrywaną przyjemnością - co za klasa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.