sobota, 4 września 2010

Swan feathers blouse


This knit/crochet blouse was made as part of BTS (or maybe rather prepschool) creation. It was made from very soft Medusa yarn as one piece, without seams. I'm not very satisfied how it turned out. If I'll be doing something like that in future I'd make some changes with ruffles at first :)

Ta druciano/szydełkowa bluzeczka była zrobiona jako część kreacji na rozpoczęcie roku szkolnego, albo raczej przedszkolnego. Powstała z mojej ulubionej Medusy jako jeden kawałek (bez zszywania). Coś jednak mi w niej nie pasuje, jeśli w przyszłości pokuszę się o zrobienie podobnej bluzki to napewno będzie ze zmianami, w falbankach jako pierwszych :).


4 komentarze:

  1. Piękna bluzeczka i śliczna mała modelka! Czy można prosić o schemacik tej bluzeczki? Moje córki co prawda są dużo starsze, ale mamy taką małą tzryetnią chrześniaczkę i chętnie zrobiłabym jej. Mój mail: Lucyna1826@op.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest śliczna :-)
    Jednak gdybym umiała takie cudo zrobić, wydłużyła bym środek, żeby ta pierwsza falbanka była tyci niżej i zmieniła wykończenie rękawków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za pochwały :)
    Mięto dzięki za porady, przydadzą się napewno.
    Lucyno ta bluzeczka nie doczekała się jeszcze wzoru, bo była czystą improwizacją, i to "na szybkiego". Napewno jednak będą kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti, this is really lovely combination of knit and crochet! Love it! ANd that little one is model in making!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.