piątek, 2 lipca 2010

Jestem z powrotem



Jak w tytule... Troszkę mnie jakby nie było na moim blogu. Wszystko zganiam bezczelnie na dzieci oraz na projekty, bo tym osobom i sprawom poświęcałam najwięcej uwagi.
Teraz na szczęście, albo i nie ;), są wakacje i mam nadzieję nadrabiać blogowe zaległości.



Na pierwszy rzut idzie dawno już wysłany szal estoński. Na zdjęciach w fazie blokowania, kiedy to panna Joanna nie mogła odpuścić sobie przyjemności wbijania szpileczek. Po tej czynności szal szybciutko powędrował do właścicielki, więc uwierzcie mi nie było nawet chwili na zrobienie zdjęć. Nadrobię tę czynność mam nadzieję niedługo, gdyż podobny muszę koniecznie mieć (został mi jeden cały motek DLG oraz część poprzedniego :))

I haven't been in bloglife for such a long period... It's because of children and my new projects which I've spent almost all the time.
Now we have vacations so luckily, or maybe not, I'm going to blog much often.

Anyway I want to show you estonian shawl which was made long time ago and send very quickly. I had little helper with blocking, Joanna just couldn't resist to put all the pins in it. I must admit I'll deffinately do such shawl for myself soon :)

2 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądał szal po blokowaniu. U mnie też wakacje, więc pewnie również nadrobię blogowe zaległości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. precious little helper!
    Wish you didn't take the pics of this gorgeous shawl with flash but in daylight!

    OdpowiedzUsuń

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.