czwartek, 14 maja 2009

Czapka kolorowe paseczki


Jest praktyczna, bo pasuje niemal do każdego elementu dziewczęcej garderoby dzięki podstawowym kolorom w pigułce.
Zrobiona po raz...n-ty, ale tutaj pokazuję po raz pierwszy. Niech nikt nie będzie zdegustowany ilością, bo i ja nie jestem. Robiąc rzeczy, w których niezbędna jest wyższa matematyka oczek i rzędów (ewentualnie elementy statystki i rachunku prawdopodobieństwa), taka czapeczka z gotowym schematem to doskonała odskocznia od
angażującego moje wszystkie komórki mózgowe projektu (aktualnie bolerko, dla dzieci oczywiście).
Poza tym lubię robic coś co powstało w mojej głowie, a ilośc nie ma tu znaczenia, bo nie dziergam czegoś kilka razy pod rząd - zawsze przecież musi byc jakiś przerywnik. Dla mnie z rutyny w nowośc i na odwrót :)
This crochet cap is very practical cause fits almost every item of girl's wardrobe that contains main colors in a pill.
Made for n'th time but I'm showing it here for the first time. Don't bo disgust because I'm not. Designing still things that higher maths is needed this cap with perfect schematic is some kind of steppingstone for me (currently designing bolero for girls).
Besides I enjoy making again my own designs and the number doesn't metter because I'm not making anything several times in row - there must always be some kind of flourish. For me from routine to new and vice versa.


1 komentarz:

 

2008 - 2013 Koala Kids Fashion. All Rights Reserved.